اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نمایش ضعیف طارمی، جهانبخش و آزمون مقابل هنگ کنگ| ستاره ها دور‌تر از حد انتظار

  • کد خبر: ۶۹۴۹۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
نمایش ضعیف طارمی، جهانبخش و آزمون مقابل هنگ کنگ| ستاره ها دور‌تر از حد انتظار
مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون مهاجمان لژیونر فوتبال ایران در بازی با هنگ کنگ نمایش بسیار ضعیف و نا امیدکننده‌ای داشتند و نتوانستند گلی در این بازی نسبتا آسان به ثمر برسانند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجه ۳ بر یک هنگ کنگ را مغلوب کند و با ۹ امتیاز شرایط امیدوار کننده‌ای در جدول به دست آورد، اما در جریان این بازی برخی بازیکنان فرسنگ‌ها دورتر از انتظارات ظاهر شدند و نتوانستند نمایش امیدوار کننده‌ای را به اجراء بگذارند.

مهدی طارمی و سردار آزمون که مهاجمان اثر گذاری در لیگ‌های روسیه و پرتغال محسوب می‌شوند در جریان این بازی نتوانستند گلی به ثمر برسانند. این دو بازیکن در طول بازی با هنگ کنگ غالبا در تمام صحنه‌ها مغلوب بازیکنان حریف شدند و نتوانستند عملکر موفق را به جا بگذارند.

این وضعیت درحالی نگرانی‌هایی را برای بازی بعد مقابل بحرین ایجاد کرد که جانشین‌های این دو بازیکن عملکرد بسیار بهتری داشتند.

علیرضا جهانبخش که در برایتون اوضاع بسامانی ندارد نیز یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این میدان بود ومشخص نیست اگر این ۳ بازیکن در بازی با بحرین هم در ترکیب اصلی قرار بگیرند و همین نمایش را تکرار کنند، تیم ملی چه سرنوشتی در انتظار خواهد داشت.

بازی با هنگ کنگ ثابت کرد برخی بازیکنان از نظر انگیزشی آماده حضور درچنین تورنمنت سختی نیستند و تا بازی با بحرین، کادر فنی تیم ملی یا باید یک تجدید نظر کلی در انتخاب ترکیب اصلی داشته باشد و یا اینکه از نظر انگیزشی تحولات چشمیگری در وضعیت روحی و فنی این بازیکنان ایجاد کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->